Laat een bericht achter in het gastenboek
Onze gasten zijn positief over ons, en daar doen we het voor, bent U ook tevreden laat het ons weten. Ook als U verbeteringen ziet willen we die graag van U horen, om zo onze kwaliteit en service hoog te houden. En wij doen er alles aan dat U heerlijk kunt slapen en verblijven in onze B&B in Amerongen.
55 berichten.
We hebben een fantastisch (lang) weekend gehad. Wat een lieve mensen. Ze doen alles om je thuis te laten voelen. Prachtige locatie en even zo mooie boerderij. Schoon, mooi, echt geweldig. Is een 'must' als je een weekendje weg wil en van rust en luxe wilt genieten. Komen zeker terug! Van 1 t/m 10, een hele dikke 10!!
Willen via deze weg nog hartelijk bedanken voor het warm onthaal en aangeboden koffie die wij daar mochten nuttigen nadat we bij onze fietstocht even waren gestopt bij hun prachtige B&B. Groetjes van ons vieren Sjoerd Margriet Solange en Jan
Mooie locatie. Zeer gastvrije mensen. Verzorgd, schoon, goed ontbijt.
Wat een fantastisch weekend !! een Droomlocatie en gastvrijheid op het hoogte niveau. We hebben het uitstekend naar ons zin gehad. Van jong tot oud. Als er en nadeel is aan ons bezoek: we zijn voorgoed verwend......wat kan er nog mooier zijn???
Heel erg bedank en zeker tot ziens....
Met het paasweekend weer bij de zilverenmaan geweest,zoals altijd weer een goed en gezellig weekend gehad,heerlijk in het zonnetje gezeten,uitgerust en lekker gegeten
Harm en nel,nogmaals bedankt hoor:-)
Groetjes van ons



